محمدرضا سبکتکین پنجشنبه 27 مهر 1396 05:34 ب.ظ نظرات ()

سرویس خط ویژه سازمانی همراه اول رونمایی شد

این سرویس به کسب وکارها اجازه می‌‌دهد با ثبت یک شماره در شبکه همراه اول به‌عنوان خط ویژه‌ی سازمانی،‌ تا ۶۴ شماره از خطوط فعلی کارکنان سازمان از هر اپراتوری به‌صورت هم‌زمان پاسخگوی تماس‌ها باشند. علاوه بر این، با استفاده از قابلیت IVR این سرویس، کسب و کارها می‌توانند به‌صورت تخصصی پاسخگوی تماس‌ها باشند و تماس‌های مرتبط با هر بخش از کسب و کار خود را به تیم‌‌های مرتبط داخلی ارجاع دهند. همچنین این راهکار می‌تواند همانند یک مرکز تماس کامل، قابلیت کنترل و مدیریت کلیه‌ی تماس‌ها را در اختیار مدیران کسب و کارها و شرکت‌ها قرار دهد.

در واقع با استفاده از این سرویس سازمان‌ها می‌توانند به سهولت از طریق پنل کاربری که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، کلیه تماس‌های تلفنی کسب ‌و کار خود را مدیریت کنند. پاسخگویی هم‌زمان، امکان تعریف IVR-های متعدد و عدم وابستگی سرویس به خطوط ثابت، به کسب و کارها امکان پاسخگویی از هر زمان و مکان خواهد داد و منجر به کاهش تماس‌‌های ازدست‌رفته خواهد شد. قابلیت تفکیک تماس‌های شخصی و کاری، حفظ محرمانگی شماره تلفن‌‌های کارکنان سازمان و تفکیک هزینه‌ی تماس‌های شخصی و کاری از دیگر مزایای این سرویس است.

کاهش تماس‌های ازدست‌رفته، قابلیت پاسخگویی از هر نقطه و هر زمان، هزینه کمتر نسبت به سرویس‌های مشابه به دلیل نیاز نداشتن به سرمایه‌گذاری اولیه، آسانی نصب، راه‌اندازی و استفاده به دلیل نیاز نداشتن به نصب سخت‌افزار، قابلیت مدیریت تماس‌های سازمان از طریق پنل کاربری، تفکیک تماس‌های شخصی و کاری افراد سازمان، قابلیت انتقال تماس به خطوط فعلی افراد سازمان از تمامی اپراتورها و خطوط ثابت و حفظ محرمانگی شماره تلفن افراد سازمان در تماس‌‌های خروجی، برخی از مزایای این سرویس است.